Våffeldag, grillpremiär och SOOOL!

Nu var det änna dags att skriva av sig lite igen. Har haft en supertrevlig helg med goa människor =) Först Våfflor, öl och film hos Aline och Björn i fredags. Sov över där, och hade en mysförmiddag med Aline och Malte i solen. Skööönt. Liite för kallt dock.

Sen körde jag hem den fyrbenta och åkte och tvättade bilen, välbehövligt. Och så har jag och pappa invigt grillsäsongen. Pappa stod med fleecetröja och grillade, Malte stod på altanen med nosen i vädret. Luktade MUMS!

Nu ska jag kolla vidare på National Treasure. Sett den miljoner gånger, men den är lika bra varje gång! =)

Ha en trvlig kväll, och Vila upp er för en ny vecka på måndag!



Som vanligt, glömde jag kameran, så jag bjuder på denna gamla bilden på min fyrbenta kompis
som blev hela 7 månader i fredags! Min "lilla" kille blir ju stor! ^^

C ya

-Danny-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0