NyårsDepp

Lika regelbundet som tjejer har mens varje månad, lika regelbundet kommer min nyårsdepression Varje år!
Från Januari till April är jag helt Galen! Ångest av alla dess slag.. Oftast gäller det musiken. Och likaså i år!
Frågor som jag har ställt mig i år är:
  • Varför gick jag inte Estetisk linje på gymnasiet!? Då hade jag ju kunnat söka till musikhögskolan eller Någon musikallinje (om det ens finns) Men nu är det för sent...
  • Idol 2011!?!?!?
  • Göra min dröm till verklighet? Ordna en välgörenhetskonsert för Hjärt/lung-fonden?
Hmmm... Denna ångest! Och den blir fan inte bättre av kylan! -14 när jag gick ut med hunden idag... *Suck*

Nu, till något roligare.. :) Såg musikalen Sunset Boulevard i onsdags. Jag Älskar ju musikaler (Älskar ännu mer att stå på scenen). Den var Riktigt bra!
Visste inte riktigt vad det var... Men blev bjuden och ångrar det Inte! Fantastiska Gunilla Backman i rollen som Norma Desmond, Jonas Eskilsson i rollen som Joe Gillis.
Jonas, som inte är så känd ännu, Var fruktansvärt duktig (ska FÖRSÖKA lägga upp länken till ett youtubeklipp).
Rekomenderar Starkt att ni ser den! Den går på Göteborgs Operan och man kan köpa biljetter på TicNet.se. Jag funderar skarpt på att se den igen! Bara för att! ;)

Men Nog om detta! Bjuder på en bild då jag är som lyckligast! På scenen! Och en länk till Youtubeklippet med Jonas Eskilsson. :)

http://www.youtube.com/watch?v=qYNp_KNBYhI



Lycka! =D

C ya!

-Danny-

Hoppsan!

Nu tog det ett bra tag innan jag skrev igen.. Nu har vovven kommit hem, så jag har änna haft fullt upp ett tag... Men det funkar bra. Han är så lugn och fin så.. =) Förutom vovven, har det inte hänt så mycket det senaste.. Pluggat och tagit hand hon honom.. Hade en förbannat rolig studiefrukost med Tanja någon dag innan vovven kom... Skulle räkna matte. Men det blev snabbt ointressant... kolla bara bilderna. ^^ Dock var det kalas i helgen.. Malte var överlycklig när det kom massa folk som ville hälsa på honom och gosa och ge godis! ^^

Men som sagt, det har inte hänt så mycket.. Ska bjussa på några bilder på godingen iallafall ;).



En trött Malte, som landade mitt i köket efter en timmes nosande.



Malte har hittat sin plats, under köksbordet.. Nu har han dock ett täcke där. Så det blir lite bekvämare ;)



Tanja leker plugghäst! ;)



Studiestunden slutade med att vi startade ett "Band".. ^^

C ya!

-Danny- 

RSS 2.0