Ullared Is The Shiiiiet!

Var på Ullared idag! och igår vart det fredagsmyys hos Aline :D

Tänkte bjuda på ett bildinlägg, börjar med myskvällen hos Aline :)



Aline... Ja vad säger man.. ^^




Malte :)



Balthazar och Rambo :)





Simon the Muppet himself ^^


Sen kommer lite bilder från Ullared och mina fynd :D
Ber om ursäkt för fjortisbilderna, hade ingen fotograf hemma ^^



Dom hade gjort en miniatyr Av varuhuset avLEGO! :o Fräckt!!












Mina fynd:



T-shirt och Shorts (syns dåligt ^^)



T-shirt



T-shirt och Shorts. :)




Skjorta =)



Tjock-tröja :)




Smått och gott ;)
Filtar, Riesen, cd-skivor, bilvax, Skosnören, bodies, hundben med bacon- och kycklingsmak, små hundben




Varning! Han kan SLICKA ihjäl er! ;P

Ej på bild: Chips, lakan, trasor och vattenautomat till hunden. :P

Sista bilden får visa Malte med sin nyya leksak, också den från Ullared!




1, han är trött. 2, han är rädd för kameran. ^^

Ne, nu ska jag samla ihop mina grejer och lägga mig och soova! god natt!

C ya!

-Danny-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0