Nya jobbet!

Såå, då var första dagen på jobbet avklarad. Nu är jag så trött så jag kan somna stående. men tänkte skriva lite kort om vad jag numera jobbar med innan jag ska soova!

Dagen började 04:45  när klockan ringde. Då var det bara att vandra ut med vovven som en zombie, för att sen dricka kaffe, käka och åka till jobbet. väl där, så var jag en kvart tidig, och tänkte att folk kanske hade kommit och drack kaffe där inne. Men icke, det var stendött. Så jag fick snällt sitta i bilen och vänta. för jag kunde då inte stänga av nåt larm ^^

När mina arbetskamrater väl kom, så var det bara att börja jobba. PAckat brädor och lister, skrivit ordrar, sorterat. Men det bästar var nog att jag fick börja öva på att köra truck! gick bra.. Sakta men säkert lyckades jag lyfta ner några pallar. Så nu väntar jag bara på besked om när jag ska ta Truckkort..

Nu ska jag kolla klart på "Lotta på Liseberg" sen ska jag soova, för imorn ringer klockan 04:45 igen -.-

C ya!

-Danny-

Kommentarer
Postat av: Chefen ;-)

och bättre och bättre går det....

2011-08-09 @ 23:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0