Haircut, skolslut, och blöööööt promenad!

Åååååh vad härligt! Nu är kolan slut, och jag har klarat de viktigaste kurserna. Två av kurserna blev desvärre lidande av de andra 3. :( Meeeen vad gör det om hundra år!? Nu är allt klart, och jag kan njuta av den sista ledigheten innan jag börjar jobba. Men när jag tänker efter så är det ju långhelg min första jobbvecka! ^^

Har äntligen klippt mig också! Håret hängde ju i ögonen på mig ^^ INTE OKEJ! Som vanligt lyckades Linda klippa en frisyr som jag trivs med. (trots min dåliga beskrivning) "Du får fria händer. bara jag får ha kvar snéluggen!" ^^ Kassa Webcambilder kommer i slutet, så jag hatar att ta kort på mig själv med kameran. Ser ut som en fjortis då!

Men nu ska jag ta och njuuta av det goa sommarvädret! *ÖSREGN! Gick ut med Pälsbollen imorse och tyckte liksom det var lite mysigt när det småduggade. Jovisst. Efter halva promenaden öppnade sig himlen och regnet VRÄKTE ner. Detta underbara sommarväder fick jag njuta av den underbara promenaden hem på 45 minuter. -.-

Men nu ska jag ta och slänga på en film, göra popcorn och bara titta up på regnet. (kanske putta ut Malte på baksidan för att kissa.) ;)

Have a Niiiice Rainy Daay! ;P





Som sagt, bilderna är tagna med min kassa webcam. Bättre bilder kommer :P

C ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0