äer dyu fraon Göteborg?

Sååååå, long time no seen.. ;P

Har varit i Hässleholm i helgen på härliga Sofies student! =D

I detta studentfirande ingick trevligt sällskap i form av Sofies skånska släkt (därav rubriken) och Fredrik och Birgitta :)

Måste säga att det är fruktansvärt svårt att fatta vad en RIKTIG skåning säger ^^ De stackars skåningar som var med på firandet i fredags fick upprepa allt minst två gånger. ^^ Men trevligt var det! =)

Har fått gosa med lilla Liam, 3 veckor, och Ronja och Pepsi!! MysMysMys! :D

Och så har det naturligtvis varit jättekul att träffa alla igen! :D

Gårdagen ägnades mestadels i sängen eller soffan. Och igår eftermiddag var vi i Hovdala och grillade

Och idag satt jag i princip bara i bilen...

Sen blev det lite soffhäng med min nyinköpta godispåse framför tv:n, och framöver, uppladdning för sista skolarbetet. Sen ska det laddas inför min första jobbvecka på ett FAST jobb! iaf provanställning ^^ Underbart. Var bannemej på tiden efter ett år som arbetslös! ^^

Avslutar inlägget med lite bilder från helgen. Dock ingen på lillknodden, då jag inte tycker att man lägger ut bilder på folks bebisar. ;)




Den glada studenten utanför konserthuset i Kristianstad. =D




Min sovkamrat i helgen :P "Lilla" Ronja ;P




Pepsi har mest blängt på mig för att jag snodde hennes plats i soffan ;)




Ja, vad ska man säga?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0