Har en ambition..

Har nämligen tänkt rätt länge på att börja lägga ut klipp med mig på youtube... Men har inte vågat filma när jag sjunger, för jag vet inte om jag vill höra. ^^ Vad tycker ni? Ska man våga riskera att förnedra sig genom att lägga ut videoklipp?

Kanske är för feg, är trots allt många som började som youtubeklipp. Och youtube är ju megastort nu. Kanske är värt ett försök, nu när jag har hittat min kamera som min kära mor hade gömt i en byrålåda. Där Jag inte ens tänkte på att titta ^^

Men, men. Tittar ut genom fönstret och ser regn, regn, regn och åter regn. Perfekt väder för att damma av gitarren oh mikrofonen på riktigt! :D Känner att jag saknar det, och kan behöva rensa skallen med lite musik.

Men först blir det musikletande, kan behöva förnya gitarrmappen lite ^^ Sången får nog vänta tills imorn, har ju grannar att tänka på. ^^

C ya!

-Danny-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0