Glee.

Hej hopp! Nu är det dags att skriva lite igen. Kameran har rymt, så jag har inte kunnat ta kort.

Sista arbetsveckan innan semesten slutade fantastiskt. Då fick min goa kusin en liten Prins! Tusen Grattiskramar till C & J! :D

Men om vi fortsätter till Helgen som har passerat, så har jag bott i Partille över helgen och passat A&B:s katter.

Och när man är i B:s lägenhet, finns det naturligtvis en massa elektronik (Som jag faktiskt har lärt mig använda) ^^
Så min helg har sett ut så här:

Fredag: Hämtade hunden efter jobbet, plockade upp Em och åkte till Partille för ett par timmars Ölande och sjungande.

Lyckades få igång Singstar på B:s PS3 och så sjöng vi väl i ca2 timmar (Jag vann faktiskt 90%) ^^ Sen var det dags för Em att åka igen...

Men då! I min ensamhet, hittade jag det som numera är min favoritserie (för tillfället) GLEE! Vilken underbar serie!
Denna serie består av allt som jag önskar fanns när jag var yngre, och nu!! En Showkör klubb! vilken idé! Massa ungdomar som lever ut sina drömmar på scenen i form av musik, sång och dans! Sen är det ju naturligtvis mycket i serien som är överdrivet, och några extrema versioner av tonårsproblemen. T.ex. Tonårsgraviditet, kärlekskriser, och den alltid så underhållande homosexualiteten och dess tillhörande Homo-fobi. Samtidigt som man bara vill hoppa in i Tv:n och bara sjunga och dansa med dom. Kan man skratta, och även ibland snyfta till,  åt deras situationer.

Som sagt, denna fantastiska serie fastnade jag för och har nu sett heela Säsong ett, säsong två är på väg. Och jag kan knappt vänta till säsong tre kommer! ;P

Men, men. Bjuder på en gammal bild på min lilla skrutt som börjar bli stor nu! Han är snart ett år! :o
Så ska jag fortsätta njuta av mina två veckors semester! :D



-Danny-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0