Ajajaj...

Jag är verkligen dålig på att uppdatera här...

Men har haft en underbar helg som inleddes med en arbetsresa till Varberg. Där fick vi gå en rundtur hos en kund som tillverkar dörrar. Jättekul att se hur de använder varorna vi skickar till dem. Sen bar det av till Varbergs stadshotell för lunch och konferens. konferensen var också intressant, då fick jag som är ny, se mycket av vad företaget bygger på. Vad de har för visioner och mål.

Efter 4 timmars konferens, var det dags att besöka spa-avdelningen innan middagen. Dock har ju jag min klantskalle glömt badkläder. Så det blev inget dopp i poolen eller bastu.. Fick relaxa på hotellrummet istället. ^^

Kvällen bestod av god mat och dryck, trevligt sällskap och fantastisk service.

Lördagen bestod av hemgång efter frukosten, och hela TVÅ vändor till Bäckebol. Började med att jag skulle skjutsa Simon som skulle köpa Tv. Kostade dock mig 1000 kronor. Inte bra för mig att gå runt på Media Markt OCH NetOnNet. -.- Men, men. Idag blir det en sväng till Varberg igen, denna gången för att packa ihop husvagnen så vi kan dra hem den snart.

Ha en trevlig Söndag och vecka. Ska Försöka updatera er under veckan.

C ya!

-Danny-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0