Stress, Stress Lov, stress...

Fy skjutton vad jag är dålig på att uppdatera här.. ^^

Har så förbannat mycket att göra jämt.. Massa plugg och gos och lek med Malte... Dagarna försvinner liksom bara..

Har haft en supermysig helg med massor av Sol! =D Och så fyllde ju "Lillkusinen" år. Hon blev 12! Börjar jag bli gammal nu? Fyller ju snart 20... Ingen tonåring längre då ju.. :S Åldersnoja när man är 20!? Hur ska detta gå? ^^

    Har iallafall Har varit ute nästan hela helgen, långpromenader med Malte, Kaffe i solen och plugg i solen..
Som vanligt har jag inte fått tagit några solbilder.. Men tog några bilder på Malte häromdagen. Tänkte bjuda på några av dom..


Trött Malte efter lånpromenad i soolen ;)

Morgontrött Malte.. ^^



"Bli kliad på Magen är det bästa jag vet!!" =D




"Men Vafan! Ge mig godisen då!"

Ska knyta fast kameran runt handleden, så jag har med mig den när jag ska ha den ^^

C ya!

-Danny-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0